شرکت­ های مورد تائید سازمان آتش نشانی یا در اصطلاح وندورلیست آتش نشانی، لیست شرکت­­ های مورد تائید سازمان آتش نشانی جهت دریافت تائیدیه ایمنی و اخذ پایان کار آتش نشانی است که در سایت رسمی سازمان آتش نشانی هر شهر انتشار پیدا می­ کند.

درخواست بازدید و صدور مجوز ایمنی برای ساختمان (با انواع کاربری) فقط از طریق این شرکت­ ها قابل ارسال و پیگیری می ­باشد. گواهی تائیدیه آتش نشانی و ایمنی جهت دریافت پایان کار ساختمان و همچنین برای تمدید مجوز برخی واحدهای صنفی بسیار مهم و ضروری است.

وندورلیست آتش نشانی

شرکت ایمن پرتو آریا به عنوان شرکت عضو وندورلیست آتش نشانی آماده همکاری در تمام زمینه های ایمنی و آتش نشانی می ­باشد. جهت اخذ تائیدیه آتش نشانی، مشاوره، اجرا و تامین کلیه تجهیزات ایمنی و آتش نشانی با شماره 02191018567 تماس بگیرید.

وندورلیست سازمان آتش نشانی از طریق سایت سازمان آتش نشانی شهر تهران  قابل مشاهده است. در این صفحه که با عنوان شرکت­ های ارائه دهنده خدمات ایمنی قابل دانلود می ­باشد لیست تمام شرکت ­ها، خدمات و همچنین حوزه خدمات آنها مشخص شده است. بدین ترتیب شهروندان می ­توانند با مراجعه به این سایت نسبت به انتخاب شرکت مشاور آتش نشانی اقدام نمایند.

جهت راهنمایی بهتر در رابطه با انتخاب شرکت مجری به موارد زیر که توسط سازمان آتش نشانی نگارش شده است توجه فرمائید:

  1. قبل از شروع هر گونه عملیات ساختمانی آخرین نقشه معماري مصوب و دستورالعمل ایمنی و آتش نشانی را از دفاتر الکترونیک دریافت نمائید.
  2. به منظور جلوگیري از هر گونه دوباره کاري توصیه می شود از زمان شروع عملیات ساختمانی یکی از شرکت­ هاي ارائه دهنده خدمات ایمنی آتش نشانی مندرج در وندورلیست آتش نشانی را به عنوان مشاور در اجراي دستورالعمل ایمنی سازمان آتش نشانی انتخاب نمائید.
  3. شرکت مشاور منتخب توسط مالک موظف است با مدنظر قرار دادن دستورالعمل ایمنی از شروع قرارداد تمامی عملیات ساختمانی از قبیل (معماري، تاسیسات ایمنی و آتش نشانی…) را تحت نظارت خود داشته و حداقل ماهیانه یکبار از پروژه بازدید و گزارش هاي مربوط را به روئیت و به صورت کتبی در دو برگه تایید مالک/ کارفرما برساند و یک نسخه از آنرا تحویل مالک نمایند.
  4. پیشنهاد می گردد هرگونه طراحی نقشه هاي شامل سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق، تهویه و کنترل دود و مقاوم سازي فلزي در برابر حریق قبل از اجرا توسط مجري به تایید سازمان آتش نشانی برسد.
  5. به منظور جلوگیري از تخلفات معماري که عموما غیرقابل اصلاح می باشند در پایان سفت کاري و سقف ­ها نسبت به اخذ عدم خلاف از سازمان اقدام نمایند.
  6. هرگونه تغییر در نقشه هاي معماري در هر مرحله ساختمانی از سازمان آتش نشانی استعلام گردد و تغییرات به تایید سازمان برسد تا در مراحل صدور گواهی ایمنی ساختمان دچار مشکل نگردد.
  7. تقدم و تاخر در فهرست شرکت­ های ارائه دهنده خدمات ایمنی تاثیري در کیفیت و سطح فنی آنها نداشته لذا مالک موظف است پس از بررسی دقیق و استعلام قیمت، نسبت به انتخاب شرکت مورد نظر از وندورلیست آتش نشانی اقدام نماید.
  8. تجهیزات فهرست شده در وندورلیست آتش نشانی داراي کیفیت­ هاي متفاوت می­ باشند و ملاك سازمان در قرار دادن آنها در فهرست صرفا بررسی اسناد استاندارد ملی یا معتبر بین المللی می باشد. براي اثر بخشی بیشتر و کاهش هزینه هاي نگهداري توصیه می ­شود تحقیقات لازم در خصوص کیفیت آنها در پروژه هاي قبلی اجرا شده انجام گردد.
  9. هزینه هاي قابل پرداخت در سازمان آتش نشانی کاملاً شفاف بوده و با صدور فاکتور رسمی اخذ می­ گردد لذا اخذ هزینه هاي اضافی از قبیل هزینه تعیین وقت بازدید، هزینه ارسال ایمیل توسط شرکت و نظایر آنها غیرقانونی بوده و در صورت افشاء با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
  10. شرکت­ های عضو وندورلیست آتش نشانی که فاقد کارتابل الکترونیکی می­ باشند تنها از طریق پست پیشتاز قادر به ارسال مستندات پروژه هاي خود می باشند.
  11. شرکت­ های عضو وندورلیست آتش نشانی موظفند کلیه قوانین و مقررات جاري کشور را جهت عقد قرارداد با پیمانکاران (اعم از دولتی و خصوصی) رعایت نمایند. از جمله اخذ گواهی صلاحیت ایمنی از کمیته تایید صلاحیت ایمنی ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی و… .
  12. وندورلیست آتش نشانی تنها مربوط به شرکت­ هاي ارائه دهنده خدمات ایمنی در حوزه هاي مشخص شده در سطر نخست جدول بوده و قابل تعمیم به سایر  خدمات حوزه ایمنی و آتش نشانی (نظیر خدمات شارژ خاموش کننده، عملیات اجرایی مقابله با آتش، فرآیندهاي ایمنی و HSE و دیگر موارد غیرمندرج) نمی باشد.
  13. صلاحیت طراحی سیستم هاي اطفاي حریق احراز شده در این فهرست، تنها مرتبط با سیستم آبی مرسوم و متداول بوده و قابل تعمیم به سیستم هاي آبی خاص، سیستم هاي اطفاي گازي، فوم و… نمی باشد.
  14. مالکین و کارفرمایان موظفند تجهیزات ایمنی و آتش نشانی مورد نیاز خود را از لیست محصولات مورد تایید سازمان مندرج در سایت سازمان آتش نشانی شهر تهران تهیه نمایند. لازم به ذکر است الزام مالکین و کارفرمایان به خریداري یک برند خاص از سوي شرکت هاي مجري و مشاور تخلف محسوب گردیده و در صورت مشاهده چنین مواردي مالکین می توانند مراتب را به صورت کتبی به سازمان اعلام نمایند.

تجهیزات ایمنی در وندورلیست آتش نشانی

سازمان آتش نشانی شهر تهران در بخش تامین اجناس و کالاهای ضروری نیز اقدام به ایجاد وندورلیست کرده است بدین ترتیب برای کالاهای ضروری که در سایت سازمان آتش نشانی معرفی شده­ اند، باید از اجناسی استفاده شود که دارای اصالت کالا باشند. اصالت کالای اجناس یکی از مدارکی است که در زمان اخذ نوبت بازدید نهایی و تائیدیه آتش نشانی ضروریست. این وندورلیست در بخش معاونت پیشگیری سایت سازمان آتش نشانی با عنوان لیست تجهیزات قابل مشاهده است. لیست تجهیزات به‌صورت ماهیانه مورد بازبینی و اصلاح قرار می­گیرد و کارفرمایان و مشاوران آتش نشانی باید نسبت به برندها و اصالت کالای تجهیزات استعلام­ های به ­روز داشته باشند.

دقت کنید در زمان خرید هر قطعه از سیستم ­های ایمنی، برند و مشخصات فنی باید  در وندورلیست آتش نشانی موجود و به عنوان برند معتبر قابل مشاهده باشد.

فرم اصالت کالاهایی که در هر پروژه استفاده می­شوند باید به عنوان یک مدرک مهر و امضا شده به تائید سازمان آتش نشانی برسد. در زمان بازدید صحت این مدارک با تجهیزات نصب شده در پروژه تطبیق داده خواهند شد. بنابراین مشخص است که فقط شرکت­ هایی مجوز صدور اصالت کالای تجهیزات آتش نشانی را دارند که در وندورلیست آتش نشانی به عنوان نماینده هر برند ثبت شده باشند. در هر فرم اصالت کالا، امضای سه شخصیت حقوقی مالک، فروشنده و شرکت مجری آتش نشانی باید باشد و بدین معناست که با نظارت و تائیدیه این مجموعه، تجهیزات خریداری و نصب شده است. شما می­توانید از لیست زیر، فرم­ های به ­روز شده اصالت کالای تجهیزات را از سایت سازمان آتش نشانی شهر تهران دانلود کنید.

وندورلیست تجهیزات آتش نشانی

وندورلیست تجهیزات آتش نشانی

وندورلیست تجهیزات اعلام حریق

فهرستی از تجهیزات اعلام حریق تولید داخلی، تجهیزات مونوکسید کربن، تجهیزات گاز طبیعی (شهری) و LPG و تجهیزات اعلام حریق وارداتی شامل دتکتور دودی، دتکتور حرارتی، بیم دتکتور، پنل آدرس پذیر اعلام حریق، شستی و آژیر اعلام حریق، دتکتور شعله، اینترفیس و … از سوی سازمان آتش نشانی معرفی شده است. سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به منظور شفاف سازی و اطلاع رسانی فهرست تجهیزات را با ذکر نام نمایندگی های رسمی و فعال منتشر کرده است و تجهیزاتی که در این فهرست نیستند و یا از مراکز دیگر تهیه می شوند مورد تائید و قبول سازمان نمی باشد. مسئولیت احصاء اصالت کالا بر عهده خریداران و فروشندگان بوده و سازمان هیچگونه مسئولتی در این خصوص ندارد.

شرکت ایمن پرتو آریا به عنوان شرکت مشاور آتش نشانی و مجری با سابقه سیستم ­های اعلام حریق، تامین تجهیزات اعلام حریق را به همراه خدمات پس از فروش ارائه می ­نماید. جهت رفاه حال مشتریان ارجمند، ضمانت گواهی اصالت کالای تامین شده توسط این شرکت جزوی از خدمات پس از فروش بوده و شما مشتریان عزیز می­توانید جهت اخذ اصالت کالا اطمینان خاطر داشته باشید.

جهت مشاهده لیست تجهیزات اعلام حریق می ­توانید از طریق همین لینک اقدام نمائید.

وندورلیست تجهیزات اطفا حریق

فهرستی از تجهیزات اطفا حریق شامل انواع اسپرینکلر، فلوسوییچ، شیرهای قطع کن مجهز به ارسال سیگنال، خاموش کننده دستی، هوزریل آتش نشانی، شیر یکطرفه هشداردهنده، پمپ­ های آتش نشانی، سیستم ­های اطفا حریق گازی، شیر OS&Y، مانومتر، شیر تست و تخلیه و … می ­باشد. دقت کنید مشابه وندورلیست تجهیزات اعلام حریق، تجهیزاتی که در این فهرست نیستند و یا از مراکز دیگر تهیه می شوند مورد تائید و قبول سازمان نمی باشد بنابراین مسئولیت اصالت کالا بر عهده خریداران و فروشندگان بوده و سازمان هیچگونه مسئولتی در این خصوص ندارد.

شرکت ایمن پرتو آریا به عنوان شرکت مشاور آتش نشانی و مجری با سابقه سیستم ­های اطفا حریق پایه آبی/فومی/گازی، تامین تمامی تجهیزات اطفا حریق را به همراه خدمات پس از فروش و اجرای صحیح تجهیزات ارائه می­ نماید. جهت رفاه حال مشتریان ارجمند، ضمانت گواهی اصالت کالای تامین شده توسط این شرکت جزوی از خدمات پس از فروش بوده و شما مشتریان عزیز می­توانید جهت اخذ اصالت کالا اطمینان خاطر داشته باشید.

جهت مشاهده لیست تجهیزات اطفای حریق می­توانید از طریق همین لینک اقدام نمائید.

وندورلیست تجهیزات تهویه و کنترل دود

فهرستی از تجهیزات تهویه و کنترل دود شامل فن­ اگزاست F300 (شامل فن تخلیه دود آکسیال و فن تخلیه دود سانتریفیوژ) و جت فن F300 (شامل جت فن آکسیال و جت فن رادیال) می­باشد. ضمنا دقت نمائید انتخاب محصول مناسب باید با توجه به اصول طراحی مهندسی انجام شده و ممکن است انتخاب محصول نامناسب، منجر به خطا در عملکرد یك سیستم شود. کیفیت و بازدهی در سیستم­ های تهویه و کنترل دود شدیدا مشهود است و درصورت عدم رعایت اصول محاسبات مهندسی و نکات اجرایی این تجهیزات با مشکل مواجه خواهند شد.

شرکت ایمن پرتو آریا به عنوان شرکت مشاور آتش نشانی و مجری با سابقه سیستم­های تهویه و کنترل دود پارکینگ­ ها، آتریوم ­ها، فشارمثبت پلکان و … ضمن تامین تجهیزات بصورت کامل، خدمات ویژه مشاوره­ ای پیش از فروش به مشتریان و خدمات پس از فروش تجهیزات را فراهم نموده است. بدین ترتیب مشتریان عزیز می ­توانند اطمینان داشته باشند که سیستم­ های مورد نیاز، به نحو مناسب طراحی و انتخاب شده است.

این خدمت مشاوره رایگان سبب شده است تا:

  • هزینه خرید تجهیزات کاهش یابد.
  • عملکرد سیستم مدیریت و کنترل دود پارکینگ، آتریوم و فشارمثبت پلکان بهینه باشد.
  • هزینه مربوط به خدمات سرویس و نگهداری تجهیزات کاهش یابد.

جهت مشاهده لیست تجهیزات تهویه و کنترل دود می­توانید از طریق همین لینک اقدام نمائید.

وندورلیست تجهیزات کابل های مقاوم در برابر حریق

فهرست کابل­ های مقاوم در برابر حریق مورد تائید سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به منظور معرفی شرکت­ های مجاز جهت تامین این تجهیزات ارائه شده است. انتخاب صحیح کابل در کاهش هزینه ­های پروژه بسیار موثر است.

شرکت ایمن پرتو آریا به عنوان شرکت مشاور آتش نشانی و مجری با سابقه سیستم ­های ایمنی شناخت خوبی از ضوابط سازمان آتش نشانی و کابل­ های مورد نیاز در هر سیستم داشته و می ­تواند مشتریان عزیز را در انتخاب بهینه نوع کابل راهنمایی کند. تامین کابل ضدحریق و تضمین اصالت کالا به همراه خدمات پس از فروش در کنار آگاهی صحیح از ضوابط، مجموعه کاملی را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است.

جهت مشاهده لیست تجهیزات کابل های مقاوم در برابر حریق می ­توانید از طریق همین لینک اقدام نمائید.

وندورلیست تجهیزات رنگها و پوشش های مقاوم حریق

فهرستی از شرکت­ های ارائه دهنده خدمات پوشش محافظ در برابر حریق پایه سیمانی، پایه گچی و رنگ منبسط شونده ارائه شده است که اصالت کالای تجهیزات و دریافت تائیدیه برعهده خریداران می­باشد.

جهت مشاهده لیست تجهیزات رنگها و پوشش های مقاوم حریق می ­توانید از طریق همین لینک اقدام نمائید.

وندورلیست تجهیزات درهای مقاوم در برابر حریق

فهرستی از شرکت­ های ارائه دهنده درهای مقاوم در برابر حریق و مشخصات فیزیکی آنها ارائه شده است. باید دقت نمود میزان مقاومت درب­ ها در هر پروژه ممکن است متفاوت باشد که برطبق جدول زیر باید نسبت به مشخص نمودن مقاومت درب اقدام نمود.

شرکت ایمن پرتو آریا به عنوان شرکت مشاور آتش نشانی و مجری با سابقه درهای مقاوم در برابر حریق با نیروهای اجرایی متعهد و متخصص در بخش مشاوره، فروش و نصب درهای مقاوم حریق مورد تائید سازمان آتش نشانی توانسته رضایت خاطر مشتریان عزیز را جلب نماید. همچنین تنوع در طراحی درها و امکان ساخت براساس ابعاد سفارشی در کنار خدمات ریگلاژ و نصب یراق آلات این مجموعه را بصورت ویژه متمایز کرده است.

وندورلیست تجهیزات درهای مقاوم در برابر حریق

جهت مشاهده لیست تجهیزات درهای مقاوم در برابر حریق می­ توانید از طریق همین لینک اقدام نمائید.

وندورلیست پرده های مقاوم در برابر حریق

لیستی از شرکت­ های ارائه دهنده پرده های مقاوم در برابر حریق ارائه شده است که اصالت کالای این تجهیزات حائز اهمیت است. میزان مقاومت پرده در مقابل حریق از جدول زیر مشخص شده و برطبق شرایط پروژه ممکن است صلاحدید سازمان آتش نشانی متفاوت باشد.

وندورلیست پرده های مقاوم در برابر حریق

جهت مشاهده لیست پرده های مقاوم در برابر حریق می­توانید از طریق همین لینک اقدام نمائید.

وندورلیست سایر تجهیزات ایمنی

لیست ارائه شده جهت دستگاه خودکار قطع جریان گاز حساس به زلزله می ­باشد. این تجهیز بر روی خطوط گاز داخل هر پروژه نصب شده و در صورت بروز زلزله، بصورت خودکار جریان گاز را قطع می­ نماید.

جهت مشاهده لیست سایر تجهیزات ایمنی می ­توانید از طریق همین لینک اقدام نمائید.

شرکت ایمن پرتو آریا در تامین تجهیزات ایمنی و آتش نشانی به شما کمک می­ کند تا تجهیزات با کیفیت، مورد تائید سازمان آتش نشانی و قیمت مناسب به شما ارائه دهد. برای استعلام قیمت و یا مشورت در رابطه با تامین تجهیزات آتش نشانی با ما 02191018567 تماس بگیرید.

فرآیند ورود شرکت­ به وندورلیست آتش نشانی

فرآیند ورود شرکت¬ها به وندورلیست آتش نشانی

سازمان آتش نشانی شهر تهران در رابطه با ورود شرکت­ های فنی و مهندسی به وندورلیست آتش نشانی مدارک و روال اداری مشخصی را برنامه ریزی کرده است.

با نگاهی به تصویر زیر مراحل تعیین صلاحیت شرکت های ایمنی در اختیار شما قرار داده شده است.

مدارک مورد نیاز جهت بررسی شرکت فنی و مهندسی در تصویر زیر مشخص شده است.

شرکت­ های علاقمند به ثبت نام در وندورلیست آتش نشانی باید این مدارک را تهیه کرده و در اختیار اداره مطالعات سازمان آتش نشانی شهر تهران در بخش خدمات پیشگیری قرار دهند.

فرآیند ورود شرکت¬ها به وندورلیست آتش نشانی

جهت مشاوره با کارشناسان متخصص شرکت ایمن پرتو آریا یا پرسش و پاسخ و دریافت استعلام قیمت با شماره 02191018567 تماس بگیرید.

وندور لیست شرکت نفت چیست؟

وندورلیست شرکت نفت

به فهرستی از شرکت ها و کالاهای صنعت نفت که از طرف وزارت نفت مورد ارزیابی و تائید قرار گرفته باشد وندور لیست شرکت نفت یا به اصطلاح AVL شرکت نفت (Approved Vendor List) گفته میشود. در این لیست، فهرستی از شرکت های تامین کننده و مشخصات کالای مورد تامین وجود دارد بنابراین شرکت های مجری و پیمانکاران پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، فولاد و صنایع مرتبط، مس و صنایع مرتبط، آلومینیوم و صنایع مرتبط، نیرو و … موظفند از این لیست جهت اجرای پروژه استفاده نمایند.

وندور لیست شرکت نفت که نام دیگر آن لیست بلند شرکت نفت است شامل تمامی مشخصات اقلام، کالاها و شرکت های تامین یا توزیع کننده این خدمات میباشد اما ممکن است کارفرما بنابر شرایط خاص پروژه لیست کوتاه برای تسریع در روند انتخاب و ارزیابی شرکت های متقاضی را تهیه و ارائه نماید تا روند ارزیابی پیشنهادات فنی و ریالی براساس لیست کوتاهی از وندور لیست شرکت نفت انجام شود.

برای اطلاع از وندور لیست شرکت نفت و یا دانلود وندور لیست شرکت نفت میتوانید از صفحه مربوطه استفاده نمایید.

شرکت ایمن پرتو آریا با حضور فعال در پروژه های صنعتی و ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی در پروژه های صنعت نفت، پتروشیمی و پالایشگاهی توانسته است تجربه خوبی در پروژه های حساس مخصوصا پروژه هایی که نیاز به وندور لیست شرکت نفت دارند کسب کند. برای مشاوره در خصوص تجهیزات و خدمات ایمنی و آتش نشانی با شماره 02191018567 تماس بگیرید.

0 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *